KTM 890 Smt 2024

KTM890SMT2024 | Ei varastossa
 

Mitä saat, kun lisäät ripauksen touringia suureen annokseen lyömätöntä asfalttisuorituskykyä ja viimeistelet sen vahvalla roiskeella Supermoto-perintöä? Saat täysin uuden KTM 890 SMT:n. Ilman kompromisseja ja huijauksia KTM 890 SMT jatkaa siitä, mihin ikoninen KTM 990 SMT jäi, tarjoten suorituskyky- ja käsittelypaketin, joka tykittää sen keskikokoisten sporttouring-pyörien huipulle.


  20492.33 €    

Rahoituslaskuri

Luottolaskurilla lasket juuri Sinulle sopivan kuukausierän.  

 

Laskelma on suuntaa-antava arvio kuukausieristä.

KTM 890 SMT – Maantieajon ja Supermoton Huippuyhdistelmä

Koe matkustamisen mukavuus yhdistettynä vertaansa vailla olevaan asfalttisuorituskykyyn uuden KTM 890 SMT:n kanssa. Suunnattu moottoripyöräharrastajalle, joka vaatii sekä mukavuutta että voimaa, tämä malli vie kokemuksen uusiin ulottuvuuksiin.

Suorituskyky ja Tekniikka: Vaikuttavalla 889cc LC8c parallel-Twin -moottorilla, jossa on dual balancer shafts, KTM 890 SMT tarjoaa voimakkaan ajokokemuksen. Edistykselliset ominaisuudet, kuten 46 mm dual Dell'Orto -kaasuttimet, throttle-by-wire ja 6-vaihteinen vaihteisto PASC-lipastolla, varmistavat moottorin huippuluokan suorituskyvyn. Kolme vakioajotilaa - Sport, Street ja Rain - voidaan laajentaa valinnaisella Track-asetuksella, joka mahdollistaa mukautetun hallinnan kaasuvasteen ja luistonhallinnan yli 10 tasolla.

Muotoilu ja Ergonomia: KTM 890 SMT ei vain vakuuta teknologialla, vaan myös tasapainoisella muotoilullaan. Aerodynaamisesti optimoitu tankki ja Supermoto-muotoiltu satula tarjoavat houkuttelevan ulkonäön ja mukavan ajoasennon. Kuudella eri ohjaustilalla ja savunvärisellä tuulilasilla, joka on optimoitu aerodynamiikkaa varten, tämä malli tarjoaa dynaamisen ja mukautuvan ajokokemuksen.

Runko ja Jousitus: Rakennettu chromoly-trellis-runkoon ja varustettu WP Apex -jousituksella, KTM 890 SMT tarjoaa vaikuttavan ajon. WP Apex -takaiskunvaimennin on kulmassa vähentääkseen istuimen korkeutta ja mahdollistaakseen pidemmän takahäntäen, mikä tukee eteenpäin suuntautunutta ajoasentoa. Edessä on 43 mm käänteinen WP Apex open-cartridge -haarukka. Täysin säädettävän jousituksen ja 17-tuumaisilla Michelin PowerGP -renkailla varustetun pyörän ansiosta tämä runko takaa hallitun ja sujuvan ajon.

Näyttö ja Elektroniikka: Viiden tuuman monitoiminäyttö, joka on valmistettu optisesti sidotusta mineraalilasista, tarjoaa selkeän ja helposti luettavan näkymän. Se on naarmu- ja heijastuskestävä ja siinä on USB-liitäntä, uudelleen suunniteltu intuitiivinen grafiikka sekä Turn-by-Turn+ -navigointi KTMConnect-sovelluksen kanssa.

Lisävarusteet ja Saatavuus: Niille, jotka etsivät lisämuokkausmahdollisuuksia, on mahdollista lisätä lämmitetyt kahvat, Motor Slip Regulation parempaan hallintaan alhaisen pidon tilanteissa sekä valinnaiset Quickshifter+ ja vakionopeudensäädin. Odota KTM 890 SMT:n olevan saatavilla joulukuussa, ja hintatietoja ei ole vielä julkaistu.

Olitpa kokenut touring-harrastaja tai seikkailunhaluinen moottoripyöräilijä, joka etsii mukavuuden ja suorituskyvyn yhdistelmää, KTM 890 SMT tarjoaa täydellisen kokemuksen tiellä. Ota ohjat käsiisi seuraavassa seikkailussasi tämän KTM:n uraauurtavan sporttouring-mallin kanssa.

Hinta

Hinta: 15 765 Euro + Autovero 4 727,33 Euro

Yhteensä: 20 492,33 Euro + Toimituskulut 400 Euro

Lisätietoja KTM:n virallisilla verkkosivuilla.

 

KTM 890 SMT Tekniset tiedot

KTM 890 SMT Tekniset tiedot

Moottori:

Vääntömomentti 100 Nm
Vaihteisto 6-vaihdetta
Akkukapasiteetti 10 Ah
Jäähdytys Nestejäähdytys
Teho kW 77 kW
Käynnistin Sähkökäynnistin
Kampiakselin liike 68.8 mm
Sylinterin halkaisija 90.7 mm
Kytkin PASC™-luistokytkin, mekaanisesti toimiva
Tilavuus 889 cm³
EMS Bosch EMS RBW:llä
Rakenne 2-sylinterinen, 4-tahtinen, rinnakkaistwin
Voitelu Pakotettu öljyvoitelu 2 öljypumpulla

Alusta:

Paino (ilman polttoainetta) 194 kg
Säiliön tilavuus (noin) 15.8 l
ABS Bosch 9.1 MP (sis. Kulma-ABS ja supermoto-tila)
Etujarrulevyn halkaisija 320 mm
Takajarrulevyn halkaisija 260 mm
Etujarru 2x säteittäin kiinnitetty 4-mäntäinen satula
Takajarru 2-mäntäinen satula, jarrulevy
Ketju 520 X-Ring
Kuiva paino 194 kg
Runkorakenne Kromi-Molybdeeni-teräskehys moottorina käytettynä, jauhemaalattu
Etujousitus WP APEX 43
Maavara 227 mm
Takajousitus WP APEX - Monoshock
Istuinkorkeus 860 mm
Ohjauskulma 64.21 °
Jousituksen liikerata (edessä) 180 mm
Jousituksen liikerata (takana) 180 mm