KTM 890 Smt 2024
KTM890SMT2024 | Ei varastossaMitä saat, kun lisäät ripauksen touringia suureen annokseen lyömätöntä asfalttisuorituskykyä ja viimeistelet sen vahvalla roiskeella Supermoto-perintöä? Saat täysin uuden KTM 890 SMT:n. Ilman kompromisseja ja huijauksia KTM 890 SMT jatkaa siitä, mihin ikoninen KTM 990 SMT jäi, tarjoten suorituskyky- ja käsittelypaketin, joka tykittää sen keskikokoisten sporttouring-pyörien huipulle.
Rahoituslaskuri
Luottolaskurilla lasket juuri Sinulle sopivan kuukausierän.
KTM 890 SMT – Maantieajon ja Supermoton Huippuyhdistelmä
Koe matkustamisen mukavuus yhdistettynä vertaansa vailla olevaan asfalttisuorituskykyyn uuden KTM 890 SMT:n kanssa. Suunnattu moottoripyöräharrastajalle, joka vaatii sekä mukavuutta että voimaa, tämä malli vie kokemuksen uusiin ulottuvuuksiin.
Suorituskyky ja Tekniikka: Vaikuttavalla 889cc LC8c parallel-Twin -moottorilla, jossa on dual balancer shafts, KTM 890 SMT tarjoaa voimakkaan ajokokemuksen. Edistykselliset ominaisuudet, kuten 46 mm dual Dell'Orto -kaasuttimet, throttle-by-wire ja 6-vaihteinen vaihteisto PASC-lipastolla, varmistavat moottorin huippuluokan suorituskyvyn. Kolme vakioajotilaa - Sport, Street ja Rain - voidaan laajentaa valinnaisella Track-asetuksella, joka mahdollistaa mukautetun hallinnan kaasuvasteen ja luistonhallinnan yli 10 tasolla.
Muotoilu ja Ergonomia: KTM 890 SMT ei vain vakuuta teknologialla, vaan myös tasapainoisella muotoilullaan. Aerodynaamisesti optimoitu tankki ja Supermoto-muotoiltu satula tarjoavat houkuttelevan ulkonäön ja mukavan ajoasennon. Kuudella eri ohjaustilalla ja savunvärisellä tuulilasilla, joka on optimoitu aerodynamiikkaa varten, tämä malli tarjoaa dynaamisen ja mukautuvan ajokokemuksen.
Runko ja Jousitus: Rakennettu chromoly-trellis-runkoon ja varustettu WP Apex -jousituksella, KTM 890 SMT tarjoaa vaikuttavan ajon. WP Apex -takaiskunvaimennin on kulmassa vähentääkseen istuimen korkeutta ja mahdollistaakseen pidemmän takahäntäen, mikä tukee eteenpäin suuntautunutta ajoasentoa. Edessä on 43 mm käänteinen WP Apex open-cartridge -haarukka. Täysin säädettävän jousituksen ja 17-tuumaisilla Michelin PowerGP -renkailla varustetun pyörän ansiosta tämä runko takaa hallitun ja sujuvan ajon.
Näyttö ja Elektroniikka: Viiden tuuman monitoiminäyttö, joka on valmistettu optisesti sidotusta mineraalilasista, tarjoaa selkeän ja helposti luettavan näkymän. Se on naarmu- ja heijastuskestävä ja siinä on USB-liitäntä, uudelleen suunniteltu intuitiivinen grafiikka sekä Turn-by-Turn+ -navigointi KTMConnect-sovelluksen kanssa.
Lisävarusteet ja Saatavuus: Niille, jotka etsivät lisämuokkausmahdollisuuksia, on mahdollista lisätä lämmitetyt kahvat, Motor Slip Regulation parempaan hallintaan alhaisen pidon tilanteissa sekä valinnaiset Quickshifter+ ja vakionopeudensäädin. Odota KTM 890 SMT:n olevan saatavilla joulukuussa, ja hintatietoja ei ole vielä julkaistu.
Olitpa kokenut touring-harrastaja tai seikkailunhaluinen moottoripyöräilijä, joka etsii mukavuuden ja suorituskyvyn yhdistelmää, KTM 890 SMT tarjoaa täydellisen kokemuksen tiellä. Ota ohjat käsiisi seuraavassa seikkailussasi tämän KTM:n uraauurtavan sporttouring-mallin kanssa.
Hinta
Hinta: 15 765 Euro + Autovero 4 727,33 Euro
Yhteensä: 20 492,33 Euro + Toimituskulut 400 Euro
KTM 890 SMT Tekniset tiedot
KTM 890 SMT Tekniset tiedot
Moottori:
Vääntömomentti | 100 Nm |
---|---|
Vaihteisto | 6-vaihdetta |
Akkukapasiteetti | 10 Ah |
Jäähdytys | Nestejäähdytys |
Teho kW | 77 kW |
Käynnistin | Sähkökäynnistin |
Kampiakselin liike | 68.8 mm |
Sylinterin halkaisija | 90.7 mm |
Kytkin | PASC™-luistokytkin, mekaanisesti toimiva |
Tilavuus | 889 cm³ |
EMS | Bosch EMS RBW:llä |
Rakenne | 2-sylinterinen, 4-tahtinen, rinnakkaistwin |
Voitelu | Pakotettu öljyvoitelu 2 öljypumpulla |
Alusta:
Paino (ilman polttoainetta) | 194 kg |
---|---|
Säiliön tilavuus (noin) | 15.8 l |
ABS | Bosch 9.1 MP (sis. Kulma-ABS ja supermoto-tila) |
Etujarrulevyn halkaisija | 320 mm |
Takajarrulevyn halkaisija | 260 mm |
Etujarru | 2x säteittäin kiinnitetty 4-mäntäinen satula |
Takajarru | 2-mäntäinen satula, jarrulevy |
Ketju | 520 X-Ring |
Kuiva paino | 194 kg |
Runkorakenne | Kromi-Molybdeeni-teräskehys moottorina käytettynä, jauhemaalattu |
Etujousitus | WP APEX 43 |
Maavara | 227 mm |
Takajousitus | WP APEX - Monoshock |
Istuinkorkeus | 860 mm |
Ohjauskulma | 64.21 ° |
Jousituksen liikerata (edessä) | 180 mm |
Jousituksen liikerata (takana) | 180 mm |