KAWASAKI NINJA ZX-10R 2025
KAWNINZX10R2025 | Ei varastossaUusi Kawasaki Ninja ZX-10R on suunniteltu huippusuorituskykyiseen ajoon ja tarjoaa edistyksellistä teknologiaa sekä kilparadoilla testatun suorituskyvyn täydelliseen ajokokemukseen.
Ei varastossa
Toimitusaika: Tilaustuote! Tarkista saatavuus sähköpostitse
Ei varastossa
Toimitusaika: Tilaustuote! Tarkista saatavuus sähköpostitse
Rahoituslaskuri
Luottolaskurilla lasket juuri Sinulle sopivan kuukausierän.
Ninja ZX-10R: Äärimmäinen SUPERSPORT MOOTTORIPYÖRÄ
Uusi Ninja ZX-10R tarjoaa kaiken, mitä tarvitaan voittamiseen: huipputeknologian aerodynaaminen muotoilu integroituine siivekkeineen, kompakti ja kevyt LED-ajovalot, edistynyt TFT-värinäyttö, älypuhelinyhteys ja Kawasaki Racing Team -tiimin World Superbike -asiantuntemuksesta saadut päivitykset.
Pääkohdat:
Tehokas 998 cm³ Moottori:
- Nestekylmä, 4-tahtinen rivinelosmoottori, joka tuottaa 149,3 kW (203 hevosvoimaa) maksimitehoa
- Parannettu päästöjen hallinta säilyttäen edeltäjänsä jännittävä suorituskyky
Integroitu Siivekkeet:
- Rakennettu ylätelinteen sisään, integroitu siivekkeet luovat alasvetoa, mikä varmistaa, että etupyörä pysyy tiukasti maassa voimakkaan kiihdytyksen aikana
Edistynyt TFT Värinäyttö:
- Uusi täysin digitaalinen, kompakti TFT-värinäyttö tarjoaa tyylikkään ja huipputeknologisen ulkonäön sekä lisätoimintoja, joita edellinen malli ei tarjonnut, rikastuttaen ajokokemustasi
Seuraavan sukupolven Ninja-muotokieli:
- Aerodynaaminen kilpamuotoilun inspiroima etuteline, kompakti LED-ajovalot, uusi Ram Air -ilmaotto ja korkeampi tuulilasi antavat Ninja ZX-10R:lle sen tunnistettavan ja aggressiivisen ulkonäön
Älypuhelinyhteys:
- Bluetooth-siru, joka on integroitu mittaristoon, mahdollistaa langattoman yhteyden moottoripyörään. "RIDEOLOGY THE APP" -sovelluksen kautta ajajat voivat käyttää useita mittariston toimintoja, tarjoten yhteyden ja parannetun ajokokemuksen
Integroitu Ajo-tilat:
- Sport, Road, Rain ja Rider (Manuaali) -tilat tarjoavat saumatonta integraatiota S-KTRC- ja Power Mode -järjestelmien kanssa, jolloin ajajat voivat hienosäätää liukastumisen hallintaa ja tehojakelua eri ajotilanteisiin
Aerodynaaminen Ajoasento:
- Päivitetyt ohjaustangon ja jalkatappien asennot tarjoavat aggressiivisemman, kilpakeskeisemmän ajoasennon. Uusi istuinmuotoilu vähentää vetovastusta, kun ollaan tuulilasin takana, parantaen vakautta korkeilla nopeuksilla
Elektroninen Vakionopeudensäädin:
- Kawasakin vakionopeudensäädin pitää asetetun nopeuden napin painalluksella, vähentäen kaasuvasteen kuormitusta pitkien ajomatkojen aikana ja edistäen rentoa ajoa ja parempaa mukavuutta
Ilmanjäähdytteinen Öljyjähdytin:
- Ilmanjäähdytteinen öljyjähdytin erillisellä piirikokonaisuudella, joka on kehitetty Kawasakin World Superbike -teknologiasta, parantaa moottorin jäähdytyskykyä
Korkean suorituskyvyn Brembo-jarrujärjestelmä:
- Kaksinkertaiset Brembo M50 monobloc-jarrusatulat, jotka puristavat suuria ø330 mm -levyjä, yhdessä kilpavalmisteisen radiaalipumpun pääsylinterin ja teräslankojen (vain Ninja ZX-10RR:ssä) kanssa tarjoavat poikkeuksellisen jarrutusteho
Tarkka Jousitusjärjestelmä:
- WSB-kehitetty Balance Free Front Fork (BFF) ja Balance Free Rear Cushion (BFRC lite) -jousitus varmistavat optimoidun painon siirtymisen etu- ja takapyörän välillä ja edistävät kevyttä ja ketterää käsiteltävyyttä
Kevyt-käsiteltävä Rungon Geometria:
- Päivitykset rungon geometriaan parantavat vakautta ja tarjoavat erinomaisen kaarreajo-ominaisuuden ja helpon käsiteltävyyden
Lyhytvälitteinen Vaihde:
- Vaihteen välitykset on optimoitu kilpatehoille, suurempi takapyörän rattaalla (39T → 41T) ja lyhyemmät välitykset 1., 2. ja 3. vaihteen osalta. Nämä säädöt parantavat kiihtyvyyttä matalilla ja keskinopeuksilla nopeampaa kurvien ulostuloa ja nopeampia lähtöjä varten
Kawasaki River Mark:
- Superbike World Championship -kilpailujen saavutusten tunnustuksena Kawasaki on saanut erityisluvan esittää River Markin Ninja ZX-10R:ssä, ensimmäistä kertaa massatuotantomallissa ilman turboahdinta
Edistyneet Elektroniset Ominaisuudet:
- KIBS-jarrujärjestelmä: Kawasakin oma KIBS (Kawasaki Intelligent Braking System) parantaa jarrutustehoa urheilupyörille, optimoiden hidastamisen
- ABS: Lukkiutumattoman jarrujärjestelmän avulla vältetään renkaan lukkiutuminen liukkailla pinnoilla tai kovassa jarrutuksessa, mikä takaa erinomaisen hallinnan
- IMU (Inertial Measurement Unit): Yhteistyössä Kawasakin dynaamisen mallinnusohjelmiston kanssa se parantaa rungon suuntautumistietoisuutta ja parantaa vakauden ja käsiteltävyyden tasoa
- KQS - Kawasaki Quick Shifter: Mahdollistaa sujuvan vaihdon ilman kytkintä
- Kawasaki Engine Brake Control: Antaa ajajille mahdollisuuden säätää moottorin jarrutuksen voimakkuutta oman mieltymyksensä mukaan
- KCMF - Kawasaki Cornering Management Function: Seuranta moottori- ja rungon parametreja koko kaarteen ajan optimoidun suorituskyvyn saavuttamiseksi
- KLCM - Kawasaki Launch Control Mode: Hallitsee moottorin tehonlähdön estäen renkaiden pyörimistä startissa ja varmistaa pehmeämmät lähdöt
- Elektroniset kaasupolkimen venttiilit: Tarkka polttoaine- ja ilman syöttö moottoriin parantaa kaasuvastetta
- S-KTRC - Kolme-tilan Traction Control: Maksimoi liikkeen eteenpäin estäen liiallista liukastumista
- Power Mode Selection: Mahdollistaa ajajille valita optimaalisen tehon eri ajo-olosuhteisiin, mukaan lukien matalan tehon tila pehmeämmän kaasuvasteen saamiseksi
Lisäominaisuudet:
- Vakionopeudensäädin: Pidetään haluttu nopeus ja vähennetään kaasukäden väsymystä pitkillä matkoilla
- ECO-indikaattori: ECU ohjaa polttoaineen ruiskutusta ja ECO-valo ilmoittaa ajajalle, kun ajo on polttoaineen kulutuksen kannalta tehokasta
Ninja ZX-10R on suunniteltu niille, jotka eivät koskaan lakkaa haastamasta itseään ja tarjoaa yhdistelmän huipputeknologiaa, ratafokusoitua suorituskykyä ja huippuluokan ominaisuuksia.
Haasta itsesi Kawasaki Ninja ZX-10R:llä.
VÄRIVAIHTOEHDOT
HINTA
27 890 € + Toimituskulut 400 €
Hinta sisältää Autovero (21 433,69 € + Autovero: 6456,31 €)
Moottori
- Moottorin tyyppi: Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four
- Sylinteritilavuus: 998 cm³
- Sylinterin halkaisija x iskun pituus: 76 x 55 mm
- Puristussuhde: 13.0:1
- Venttiilijärjestelmä: DOHC, 16 valves
- Polttoainejärjestelmä: Fuel injection: Ø 47 mm x 4 with dual injection
- Sytytysjärjestelmä: Digital
- Käynnistysjärjestelmä: Electric
- Voitelu: Forced lubrication, wet sump with oil cooler
Jarrut & Jousitus
- Jarrut, etu: Dual semi-floating 330 mm Brembo discs. Caliper: Dual radial-mount, Brembo M50 monobloc, opposed 4-piston
- Jarrut, taka: Single 220 mm disc. Caliper: Single piston
- Jousitus, etu: 43 mm inverted Balance Free Front Fork with external compression chamber, compression and rebound damping and spring preload adjustability, and top-out springs.
- Jousitus, taka: Horizontal Back-link with BFRC lite gas-charged shock, piggyback reservoir, compression and rebound damping and spring preload adjustability, and top-out spring
- Suorituskyky & Voimansiirto
- Maksimiteho: 149.3 kW {203 PS} /
- Polttoaineenkulutus: 6 l/100 km
- CO2 emission: 140 g/km
- Maksimiteho, RAM Air: 156.8 kW {213 PS} / 13,200 rpm
- Maksimivääntö: 114.9 N•m {11.7 kgf•m} / 11,400 rpm
- Vaihteisto: 6-speed, return, cassette
- Toisioveto: Sealed chain
- Ensiövedon välityssuhde: 1.681 (79/47)
- Välityssuhde, 1. vaihde: 2.600 (39/15)
- Välityssuhde, 2. vaihde: 2.158 (41/19)
- Välityssuhde, 3. vaihde: 1.882 (32/17)
- Välityssuhde, 4. vaihde: 1.650 (33/20)
- Välityssuhde, 5. vaihde: 1.476 (31/21)
- Välityssuhde, 6. vaihde: 1.304 (30/23)
- Toisovedon välityssuhde: 2.412 (41/17)
- Kytkin: Wet multi-disc, manual
Runko & Mitat
- Rungon tyyppi: Twin spar, cast aluminium
- Takaylitys: 105 mm
- Etupyörän liike: 120 mm
- Takapyörän liike: 115 mm
- Rengas, etu: 120/70ZR17M/C (58W)
- Rengas, taka: 190/55ZR17M/C (75W)
- Ohjauskulma V/O: 27° / 27°
- P x L x K: 2,085 x 750 x 1,185 mm
- Akseliväli: 1,450 mm
- Maavara: 135 mm
- Polttoainesäiliön tilavuus: 17 litres
- Istuinkorkeus: 835 mm
- Omamassa: 207 kg