KAWASAKI NINJA H2R HOPEA 2024

KAWNINH2RHOP2024 | Ei varastossa
 
 

Koe Kawasaki Ninja H2R 2024 voima – kompromisseja tuntematon Instant Icon. Ohlins-jousitus, pikavaihde, aerodynamiikka, kulmahallinta ja kallistuskulmanäyttö vievät suorituskyvyn uusiin ulottuvuuksiin. Luotu ilman kompromisseja ja hyödyntäen Kawasaki Heavy Industriesin kollektiivista voimaa, Ninja H2R vaatii kunnioitusta ja houkuttelee sitoutuneimpia kuljettajia. Osallistu historiaan – tämä ajoneuvo ei ole tarkoitettu yleiselle tielle.


ovh. 58600.40 €   57900.00 €   30 päivän alin hinta: 58600.40 € ja ennen kampanjaa: 58600.40 €  

Rahoituslaskuri

Luottolaskurilla lasket juuri Sinulle sopivan kuukausierän.  

 

Laskelma on suuntaa-antava arvio kuukausieristä.

KAWASAKI NINJA H2R HOPEA 2024

KAWASAKI NINJA H2R HOPEA 2024 on yksi harvoista moottoripyöristä, jotka ansaitsevat todella nimen Instant Icons, sillä se työntää tekniikan ja suorituskyvyn rajoja. Luotu tinkimättä ja hyödyntäen Kawasaki Heavy Industriesin yhteistä voimaa, Ninja H2R vaatii kunnioitusta ja houkuttelee taitavimmat ja omistautuneimmat kuljettajat. H2R:ssä on: Ohlins-takajousitus, ylös- ja alasvaihto nopealla vaihtojärjestelmällä, aerodynaamiset laitteet, mutkien hallinta ja kallistuskulmanäyttö. Ninja H2R, osallistu historiaan. Tätä ajoneuvoa ei ole valmistettu yleiseen tieliikennekäyttöön.

Hinta

Hinta: 57 900 Euro + Autovero 0 Euro

Yhteensä: 57 900 Euro + Toimituskulut 400 Euro

Lisätietoja löytyy Kawasakin virallinen nettisivulta.

 

Tekniset Tiedot:

Moottori:

Moottorityyppi: Nestekyöyhty, 4-tahti, suoraviivainen nelisylinterinen, ahdettu
Puristussuhde: 8.3:1
Venttiilijärjestelmä: DOHC, 16 venttiiliä
Porauksen ja iskun pituus: 76.0 x 55.0 mm
Iskutilavuus: 998 cm³
Polttoainejärjestelmä: Polttoaineen suihkutus kaksoissuihkutuksella: 50 mm x 4
Voitelu: Pakotettu voitelu, märkä kampikotelo
Käynnistysjärjestelmä: Sähköinen
Sytytys: Digitaalinen


Suorituskyky & Vaihteisto:

Maksimiteho: 228.0 kW {310 PS} / 14,000 rpm
Maksimiteho RAM-ilman kanssa: 240.0 kW {326 PS} / 14,000 rpm
Maksimivääntö: 165.0 N•m {16.8 kgf•m} / 12,500 rpm
Vaihteisto: 6-vaihdetta, paluuvaihde
Kytkin: Märkä, monilevyinen
Primäärivälityssuhde: 1.551 (76/49)
Vaihdevälityssuhteet:3.188 (51/16)
2.526 (48/19)
2.045 (45/22)
1.727 (38/22)
1.524 (32/21)
1.348 (31/23)
Loppuveto: Suljettu ketju
Loppuvälityssuhde: 2.333 (42/18)


Runko & Mittasuhteet:

Runkotyyppi: Hengittävä, korkean lujuuden omaava teräs
Jälki: 108 mm
Etupyörän joustomatka: 120 mm
Takapyörän joustomatka: 135 mm
Renkaat:Etu: 120/600 R17
Taka: 190/650 R17
Pituus x Leveys x Korkeus: 2,070 x 850 x 1,160 mm
Ohjauskulma L R: 27° / 27°
Akseliväli: 1,450 mm
Maavara: 130 mm
Polttoainesäiliö: 17.0 litraa
Istuinkorkeus:* 830 mm
Ajokelpoinen paino: 216 kg


Jarrut & Jousitus:

Etujarrutyyppi: Kaksoisseokseloitu Brembo-jarrulevy
Etujarrulevyn halkaisija: Ø 330 mm
Etujarrusatulan tyyppi: Brembo-radiaalimallinen, Stylema-monoblokkiset, vastakkaiset 4-mäntäiset
Takajarrutyyppi: Yksi jarrulevy
Takajarrulevyn halkaisija: Ø 250 mm
Takajarrusatulan tyyppi: Brembo, vastakkaiset kaksimäntäiset
Etujousitustyyppi: Käänteinen keula, jossa on puristus- ja paluudemping, jousen esijännityksen säätö ja ylämäkeinen jousi
Etujousituksen halkaisija: Ø 43 mm
Takajousitustyyppi: Uni-Trak, Öhlins TTX36 -kaasutettu iskunvaimennin piggyback-säiliöllä, puristus- ja paluudemping, jousen esijännityksen säätö ja ylämäkeinen jousi